Uppe med tuppen, god morgon!



Wow! Baggbo nätet funkar på morgonen det va nog första gången jag e med om detta!
Jag har för övrigt vart vaken i 3 ½ timma, jag vaknade 5.30 och gick ner på toa för att kissa, efter det var jag inte trött alls, en timma senare fick jag väckt Perra med då jag krånglade mig in under hans täcke och kröp in där för att värma mig och i hopp om att somna om ihopkurad i hans famn, men icke, vi låg och kramades en stund, sen vart det rygg kliar dags och lyssna-på-hungrigamagen-morrningar...liter udda mogonsyssla men det blev lite goda skratt för kussande magar.
Sen gick vi upp kl 8 rostade mackor kokade te och choklad.
Käkade frukost i lugnanro, sen kom Pune upp rusande och sprang ut och tog in sin tvätt som hängde ute i blås/storm/regnvädret.
Nu sitter jag här och inväntar att klockan ska närma sig 10 så vi ska åka till Falun och jag ska till min bokade tid hos optikern.
Där efter ska jag kolla klänning till firmafesten i November...

Älskling spelat tv-spel och jag ska nu fortsätta surfa lite :)

Ska kika mammas blogg lite nu med, hade fått en uppmaning om detta.


ha de gött mos!



PS. Jag vet att det blir en del bilder på katterna i bloggen, men dom e ju för roliga :)
Här kommer en bild på bacon som ligger i mån påse/väska där jag lägger min tvätt i =P





Kommentarer
Postat av: Annika

Sorry, det tog en stund men nu är den där!!!!

2009-10-16 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0