Avfärd hem.


Japp om några timmar sitter jag på tåget mot Örebro...där jag sen ska byta tåg till "Tåg i bergslagen" som åker vidare mot Falun.
Nu sitter jag och äter frukost här vid sidan av... hönökaka med smält och & oregano, det e gott det :)
Har också en gammal farbror Timon vidbrevid mig som står och steppar och glor på min macka :)
Han ser riktigt sorgsen ut och sniffar efter min macka...men nja jag har inte bestämt mig än om jag ska spara en liten tugga till honom :)
Joooo jag ger gamle farbrorn en tugga :)


Ska bli trevligt att komma hem till karln min och Smuts & Bacon också självklart.
Kommer bli tråkigt att åka... men jag kommer väl ner på besök snart igen, plus att folk får ju gärna komma upp på besök någon gång.

Min helg har vart riktigt trevlig träffat en polare & lite nytt folk med :)
Ska hitta något lämpligt att medföra datan i också, får se om det blir kartongen jag köpte den i och en pappers kasse...
För tror itne den får plats i resväskan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0