Biljetter!



Nu har jag bokat biljetter för hemresa över nesta helg :)
Jag kommer hem på torsdag & åker tillbaka hem till Baggbo på måndagen :)
Jag tror nog det blir kanon det.

Kommer inte riktigt ihåg tilder och så när jag åker och när jag e framme osv.
Och har ju inte fått något mail om detta heller då sj´s sida verkar krångla jämt & städigt när jag gör nåt där.
Så ska väl gå in på sj butiken i Falun i morron och få fixat fram mina biljetter.

Nu ska jag ner och kolla vad Perra gör, sen försöka packa iordning lite saker som ska till tippen, och tömma frysen...
Vi ska väl försöka komma iväg och köpa lite brädor för vi behöver göra hyllor i garderoberna... har ju ingenstans att lägga badlakan & sängkläder, så det ligger för tillfället i en stor hög på golvet i vårt rum tyvärr, men det ska vi nog fixa hellst i dag hoppas jag!!!!
För nu har jag tjatat om dessa högar i 4 dagar nog hehe.


ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Annie

va kul att du fått bokat redan! Kanske vi kan styra upp nåt ball o göra denna gången då :) Och jaaa, lägg upp bilder på hur ni bor och har det, alltid kul o se!

2009-09-18 @ 02:11:44
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0