Cykeltur :)


Lade mig inte så tidig ti går ändå, för precis när jag lade mig så kom små¨katterna och började pipa så gick ner med dom och gav dom lite mat & lekte med dom.
Sen satte jag mig och läste i någon bok och tog en cider.
Sen kom perra in runt kl 22, han hade vart nere vid korsvägen & köpt snus & läsk, och samtidigt när han va där hade han sprungit in i Reine som frågat om vi ville koma dit på filmkväll, jag hade ingen lust utan stannade hemma med en skål popcorn och film för mig själv :)
Det var faktiskt rätt så skönt :)
Sen vaknade jag efter kl 3 då Perra kom och lade sig, somnade om lika fort sen.
Nästa gång jag vaknade var kl 6 och då vaknade jag av 2 katter som hoppade i sängen, plus att jag var kissenödig så gick ner på toa och katterna hängde på ner :)
Dom stannade nere sen för när jag gick upp igen hade dom påbörjat lek i vardagsrummet :)
Riktigt skönt att dom inte pep alls i natt, det blir nog kanon med dom 2 :)

I dag har Perra och jag cyklat till vindkraftverken som e en bit här ifrån, fick små dampryck då jag cyklade en kärringcykel som blev trögare så fort det var minsta lilla uppförsbacke...
Nja de va drygt, så gick väl kanske en fjärdedel av vägen, men vi kom fram till slut.
Sen så var det ju självklart punka i Perras cykeldäck på hemvägen så vi gick och rullade ner för backarna när det kom såna, sen tröttna Perra och tog kärringcykeln från mig och cyklade fort som fan hem och hämtade bilen och körde sedan och hämtade mig & den punkterade cykeln :)

Sen när vi kom hem käkade vi lite mat och så kom Pune och Amanda tjöta lite med dom innan dom stack på en promenad och nu har jag om organiserat lite i byrålådorna & i garderoben, Perra ligger nere och vilar sig på soffan med Bacon :)
Ska snart dammsuga också hade jag tänkt.

Ska bara plocka undan lite grejer på golvet.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp bilder på erat nya hus? Har ni köpt huset själva?

2009-09-21 @ 07:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0