dag 4.

Jaha då har jag vart här i 4dagar och vi börjar väl komma iordning lite.
Men det e mycket kvar att göra men vi jobbar på :)
I går var vi i stan (Falun) hela dagen från kl 9-16, älskling var på arbetsförmedlingen kl 9 och efter han va klar där runt kl 10 gick jag ruint och lämnade in lite jobbansökningar på olika ställen, sen så åkte vi och köpte kattlåda på ÖB då vi nog hämtar kissekatten på söndag/måndag. :)
Efterdet mötte vi upp Mats & Johanna och stack iväg o käkade pizza :)
Sen hade jag tid på arbetsförmedlingen kl 14 så då gick vi dit igen.
Sen efter det åkte Mats & Johanna hem til Johanna och Perra o jag drog till willys & handlade lite käk.
När vi kom hem satte vi i gång att röjja köket och gjorde väl det fram till kl 20 på kvällen, sen åkte vi ner till Korsvägen och handlade läsk & chips och gottade oss framför tvn :P


I dag blir det lite städning sen ska vi till Perras pappa med hans vinterdäck, och i kväll e de "fin party" hos Liv, man ska tydligen klä upp sig o grejer, ja vi får väl se hur uppklädd man lyckas fixa sig haha!
Aja blir nog bra, så jag hoppas på en trevlig kväll :)


Ha de bra gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0