Dagen är kommen!


I dag bär flyttlasset av till Dalarna!
Nu lämnar jag västkusten.
Ska bli skönt med omväxling, men framför allt bo under sammma tak som min käraste :)

Ni får ursäkta att detta kanske låter konstigt, men varför börjaj folk bry sig så mycket nu när man ska flytta?
Speciellt vissa/nån/några som knappt ens verkat bry sig nu det senaste ändå?
Personer man aldrig ens hör av längre?
Ido´nt get it liksom.
Men ja det är väl inte meningen att man ska vara införstådd med allt här i livet.
Men ja de finns ju självklart en gnutta uppskattning i att ni faktiskt försöker bry er.
Fortsätt så!
Det uppskattas...

Nu ska jag & morsan slänga i oss frukost, sen ska vi ut och packa släp & perras bil fullt med mina tillhörigheter!
Plus min väckarklocka ringer ute i stugan om 15min så då hoppas jag min trötta & sega pojkvän kommer upp på fötter, för det är mycket som ska göras i dag.


Ringde föresten precis adressändringen, så nu, snart ska jag väl inte finnas adresserad på denna delen av sverige =P


Ha en bra dag gott folk, jag ska, lassa lådor och annat, sen åka 60-70mil med mina tillhörigheter, till ett rött hus ute i skogen i Baggbo, där ska jag bo :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0