Dop present köpt!


Japp i dag körde Perra jag & Pune in Reine till tåget där efter fick jag äntligen fingret ur och köpte doppresenten :)
Ha ju inte haft några pengar till det, hade det egentligen inte nu heller då jag har 13öre på mitt vanliga konto, så fick låna en slant från sparkontot så länge, för snart har jag förhoppningsvis pengar på kontot igen :)

Efter doppresentköpet gick vi på bolaget, Pune skulle köpa sig lite proviant inför hans & Perras lilla kräftkalas dom ska ha på lördag.
Där efter åkte vi till Willys & sen hem, Perra lagade sin goda köttfärssås och jag vart nöjd då jag slapp äta korv då vi snart ätit det i 2 veckor...
Inte haft något emot det men nu börjar jag faktiskt tröttna. :)

I kväll har väl inte hänt mycket, då internet krånglat har jag itne kunnat fått min dagliga dos av läsning om fallet "Linda Chen" men nu funkar det och nu har jag läst artiklarna på både Aftonbladet & Expressen, jo det är spännande att följa det hela faktiskt.

Snart ska vi lägga oss och kolla film då jag tänkte vara vaken lite längre i dag så jag e trött och sover på tåget hem i mon :)
Vi har dessutom precis haft lekstund med katterna så dom ska sova gott :)
Bacon e helt vild, riktigt psyko, hoppar och  springer som ett skott, medans Smuts är lite försiktigare men kanske har att göra med att hon kollar på Mats varje dag flera timmar om dagen när han sitter vid datorn och spelar Wow!!!
Jag tycker inte katten ska spela med Mats hon blir lat =P

Näpp jag ska väl avrunda då jag sa att jag skulle skriva ett litet inlägg, haha misslyckades tydligen :)


I morgon åker jag hem-hemmåt, och det ska bli kul :)


Natti natti :)





Kommentarer
Postat av: Madde

Tänk då att min pojkvän typ bara köper hem falukorv och köttbullar... Asäckligt men de är iaf mat... Mer variation tack!

2009-09-24 @ 12:18:59
URL: http://majgun.blogspot.com/
Postat av: Smuts målsman //mats

De är väl bra att hon är lugn.. ni trissar ju upp bason så mycket så hon blir knas för mindre =)

Jag försöker bara vara en bra förbild för (min) lilla katt =)

2009-09-24 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0