Förberedelser :)



Jag har faktiskt gjort lite förberedelser inför avfärd om några timmar, plattat håret, sminkat mig nästan färdig, bara mascaran som ska på innan avfärd :)

Jag är redo för fin party i kväll, ska väl ner och packa iordning lite alkoholhaltiga drycker i form av några cider.
Kanske ta en liten cider redan nu kanske, skulle ju tagit en medans man grejade sig i ordning men det kom jag inte på förrän nu...
Blir hämtade i natt sen också, utav Jonas som e så snäll och ställer upp :)
Kanon, slipper vi gå upp för de lååånga backarna till Baggbo hehe.

Har inte gjort mycket nytta i dag, varken haft lust eller ork.
Så har legat och läst bok städat i mina lådor med grejer och suttit vid datan liite, sen så spelade vi lite kort/yazy.
Och nu har jag ju som sagt så gott som förberett kvällens makeup & hairstyle hehe.


Nej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva.

Ha en trevlig afton!
Jag hoppas min blir kanon! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0