Fredag.



I dag har väl inte gjorts något speciellt, gick upp 9.15 käka frukost, gick med mamma ut med hundarna, satte mig vid datan och skrev lite jobbansökningar, som ska skickas.
Sen kollade jag lite på Tv med Shushi som låg och sov i mitt knä.

Blir att jag åker hem på tisdag istället för måndag ser det ut som, för ska besiktiga bilen här hem-hemma, lika bra för får inte med mig bilen upp denna gången jag e nere ändå, lika bra att besiktiga den med det samma.

Ska väl åka ner på byn med mamma, natalie & andreas om ett tag, sen när pappa kommer hem blir det borås och köpa data & skrivare, plus omboka mina tågbiljetter.

Nu ska jag dra ut & pröva bilen tror jag :)
Ta en kort liten sväng med den och känna efter lite :)


I morgon är det dop, bröllop & 25års fest.
Funderar på att skippa bröllopet då jag inte tror jag komer hitta till kyrkan, har ingen aning om var den ligger.
Plus hela morgondagen verkar bli stressig, ja vi får väl se.
För jag tänker inte ta bilen i mon med tanke på partyt och vill väl inte riskera att inte vara tillräckligt nykter när jag kör hemmåt på söndag.

I kväll blir bara lugnt, jag hoppas på bastu :)




Här sätter jag punkt för i dag .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0