Gråa trista dag...


Grått & trist ute, men inget regn...duggade lite innan men det gick över ganska fort...
Bara jag & Mats hemma... Perra & Pune har dratt bort till Reine för att doms ka hjälpa honom klyva ved, det gjorde dom X antal timmar i går med...
Riktigt jäkla segt.
Innan dess i går så gick vi upp strax efter kl 7 och efter kl 8 körde jag mats till Falun för han skulle till arbetsförmedlingen, sen fortsatte Perra och jag vida till Willys och handlade lite.
Sen när klockan blivit 10 sprang jag in på bolaget och lämnade in en jobbansökan där...
Sen så åkte vi till tågstationen och jag fick löst ut mina biljetter hem :)

Efter det kom vi hem käkade lite lunch och Pune & Perra gick och klöv ved hos Reine då...
Jag var kvar här hemma med Mats, var ganska uttråkad, men gosa med katterna och började läsa en ny bok.
Som jag snart ska fortsätta läsa...
Senare när Perra kommer hem igen ska vi åka e sväng till tippen med massa grejer.
Hade tänkt skriva lite jobbansökningar...
Har ju mina "jobbansöknings mallar" på mailen, men sen är det ju som så att Perra saknar programmet Word på sin data!!!!
Hur nu man kan vara utan det?
Men i vart fall så mina ansökningar blir jag tvungen att öppna med ett annat program och det programmet e värdelöst till mina skrivna CV & ansökningar då texten är en enda röra.
Och jag kan inte sätta mig och rätta till det för det kan omöjligen bli syggt...
Så tyvärr....drygt!

Men jag SKA bannimej få med mig pappa till Borås så han kan hjälpa mig att hitta en bra data jag kan köpa mig, hade vart kanon!

Jaja nu ska jag lägga mig och läsa då jag inte finner något mer intresse av att sitta vid datan just nu.





Punkt  .




Kommentarer
Postat av: Annika

Det är lika grått här också, kan du inte ta lite foton på Smuss och Bacoooon och skicka, gärna uppifrån så jag ser hur de är tecknade på ryggen.

Liten vampyr har tappat hörntänderna idag men hon åt upp dem....

Vi ses på torsdag

Hälsa Päär

puss

2009-09-22 @ 15:27:08
Postat av: Anonym

kan inte du visa bildr d'r du bor?

2009-09-22 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0