HEM - HEMMA!!! :D



Jajjemen nu e jag "hem-hemma" på västsidan igen!
Känns riktigt bra faktiskt, känns som om jag vart hemma längre än bara några timmar!
Har klistrat in lite bilder på datan som jag sparar på våran extra hårddisk.

Ska betala av skulderna på bilen pappa köpt till mig.... blir väl ett antal tusenlappar fattigare, men det är det väl värt :)
Jag har ju inte sparat ihop en summa sparpengar för att itne använda dom eller? ;)

Ska strax sätta mig och betala dessa plus lite andra räkningar...



Ska väl påpeka att jag itne lägger upp några bilder här på hur jag bort/vart jag bor/hur det ser ut i huset, då en anonym som skrivit och undrat 2dagar i rad och vill se bilder på huset osv.
Om det e en som inte publicerar sitt namn och som jag itne känenr och som verkar så angelägen, ja då skippar jag den biten helt enkelt, kändes bara jäkligt wierd!


jaja pengar skall delas ut till farsan, försäkringen på bilen & försäkringskassan.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Det ska jag, ska njuta av att vara hem-hemma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0