I morgon.



Nu är det snart läggdags, börjar bli trött, mölat i mig "Hot & spicy" Pringles chips som mamma köpt till mig för att skämma bort mig med :)
Tack mamma :)
Sen sitter jag och smuttar på en sommarcider och känner mig glad över att vara "hem-hemma" :)
Känns knappt som om jag ens vart borta.
I morgon ska jag skriva lite jobbansökningar, och jag ska faktiskt ta mig en sväng med MIN bil :)
Ska bli awsome!
Sen i morgon eftermiddag ska antagligen pappsen & jag köpa mig en data & skrivare också förhoppningsvis, det blir nog kanon det :)
För båda sakerna behöver jag absolut.

Höll föresten på att skratta ihjäl mig när jag såg våran katt Sushi här hemma, hon ser riktigt tjock och plufsig ut, undrade och frågade pappa "vad dom gjort med henne" men antagligen har hon väl blivit lite tjockare, men ändå så känns det som hon e jätte "tjock" men kan ha att göra med att jag umgåtts med våra kattungar där hemma i en vecka och inte träffat mina katter här hem-hemma på 2 veckor :)
Ja nä Shuchi såg då kul ut, men Nisse var väl ite tjockis han med i mina ögon =P


Näe nu ska jag borsta tänderna och krypa till kojs...
Känner verkligen hur trötta mina ögon e.


Natti natti allesammans, nu ska jag sova här...hem-hemma :)








Uppdaterar föresten med en bild på Bacon & smuts när dom ligegr och sover tillsammans :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0