Körkortet hämtat!



Jajjemen i dag hämtade jag mitt körkort, så nu ligger det i plånboken redo för att visas för farbror blå om man skulle råka på dom någong gång =P

Var föresten med brorsan i dag ( Obbe).
Chillade, snackade massa käkade lite lunch, hämtade mitt körkort och var ute på promenad med Agnes :)
Det var riktigt trevligt, fick packat ännu en flyttlåda i dag med :)

I morgon blir det mer packning, mammsen ska hjälpa mig me de sista glasen och så som jag har ute i stugan.
Får se när min käraste dyker upp för att sno med mig hem till Dalarna? :P

I morgon hoppas jag hinna packa det sista och dessurom hinan ner till baknen och växla in mina "sparbösse-pengar" som i dagsläget är på gränsen till 4000:-  :)
Känner mig stolt som sparat så mycket :)
Och mer ska det bli :D




Ja just det ja Grattis kära moster Jessica på födelsedagen.. i dag :)!















Det var allt för i dag... tack & hej!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0