Ny vecka.



Jep, ny vecka nya tag.
Har grejat lite i dag i vart fall, och läst ut min bok "Sjöjungfrun" den va riktigt bra, sen så tidigare i dag var Perra & jag en sväng till Sågmyra och kollade inne på Lager 157, har ju inte spec mkt med pengar, så blev inga kläder men köpte mig faktiskt en pocketbok för 35:-
Så blir ju mer läsande för min del, är väl inne i en sån period.

Lagat lite mat till perra mig & Pune innan också, plus städat ur skafferiet och gjort plats för Punes grejer i ett av köksskåpen.

Helgen var väl okej... fest hos Liv var riktigt trevig i början sen vart det väl bara segt, jag vet inte.
Vi kom hem kl 4.30 då vi hade väntat på skjuts från en som hette Lulle, vi ahde väl väntat på skjuts i 3 timmar innan han dök upp...bättre sent än aldrig en man vart ju grymt irriterad i den långa väntan.

Men men hem kom vi och att få sova i sin egen säng var riktigt gött.
Sen så på söndagen stack Perra jag & Reine och käkade kebabtallrik och några timmar där efter stack vi och fiskade, Perra & Reine drog sedan hem till reine och rökte sina abborrar, Perra släppte av mig hemma för jag va trött o helt slut i kroppen...
Lade mig och läste en timma efter det somna jag, och det var ju runt kl 20 i går...
Sen vakna jag inte förrän Perra kom hem vid 00.15
Så låg väl och pratade ett tag sen va det bara att sova igen.



Så nu pratar jag lite med mamma och ska inte skriva så mycket mer..
Hej hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0