Ordning och reda?



Pengar på freda?! :)

Njae men det börjar bli ordning här i huset till viss del :)
Är nästan klara med köket & vardagsrummet, Pune var suverän som skrurade och rengjorde hela toan!
Super bra det, trots massa äckel smuts & skit haha!

Vi har väl grejat sen kl 12-16.15 så nu kom vi precis hem från att vart och käkat pizza då ingen kände för att ställa sig vid spisen och laga mat =P

Tror vi ska röjja lite till, Perra & reine skulle väl i vart fall fixa upp tavlor i vardagsrummet :)
Ska nog ta lite bilder sen och skicka till mamsen också, kanske lägga upp lite på bilddagboken också, så folk får se lite hur jag bor nu när jag flyttat =P


Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt!!!

Jag åker på kurs nu, ska studsa in här med en gång jag kommer hem.

Puss

2009-09-16 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0