Tapetsering.

Vaknade innan kl 9 i dag, mata katterna käkade frukost och sen drog Perra & jag över till Micke & Marie, var med dom å hjälpte till att tapetsera.
Jag kände väl mig mest i vägen, men hjälpte till lite här och var...men vi va ju 4st så ja...jag kände mig i vägen och jag ville inte sätta upp tapeterna, skulle bara vara rädd att de blev snett haha!
Hade säkerligen blivit som så hehe.
Som tur var slapp jag det :P

Har varit hemma ett tag nu, tänkte jag skulle kolla till Bacon & Smuts, så förtst fyllde jag på med lite torrfoder till dom sen så gick jag och satte mig ute på trappen och tog med mig dom båda.
Försöker ju öva dom på att börja vistas ute, men dom e riktigt fega måste jag säga, men de tkommer väl emd tiden.
Sen så kom Kurre katten på besök, han såg småttingarna, men jag skyndade mig att släppa in honom så att de inte skulle bli nåt "bråk" så han kom in fick lite torrfoder och sen gick jag ut på trappen igen till små katterna, men dom ville in så klart...
Så släppte in dom, Smuts gick rakavägen fram till Kurre, jag blev riktigt nervös då, speciellt då Kurre började fräsa mot dom, så jag skyndade mig att lyfta ut Kurre igen :)

Nu kollar jag lite tradera medans Smuts & Bacon sover middag i mitt knä :)
Mys mys:)



Många pussar & kramar till alla där hem-hemma :)
Saknar er.




Kommentarer
Postat av: Annika

Blev det mycket lingon idag?

det såg ut som ni också hade fint väder idag..

Sov Gott

Kram Mamma

2009-10-01 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0