Trööök!!!!



Jag har extrem tråkigt. framförallt då Perra till 90%av dagen vistats ute i verksta´n och snickrat ihop nån arbetsbänk...
Och katterna är inne och sover hos Mats & Johanna.
Jag överväger starkt att krypa till sängs och sova och skita i resten av kvällen, för jag orkar inte...
sen får jag väl passa på att sova medans jag kan för blir väl jag som får springa uppe i natt när Smuts & Bacon piper, eftersom herr Rapp inte vaknar om de så skulle vara 3:e världskriget hade han nog inte vaknat då heller.... jag tvivlar.
Nä nu ska jag faktiskt krypa till kojs så det så.
Så rolig blev min lördag.


ha det bra gott folk!




Men först...
Tandborstning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0