3timmars promenad =)



10.40 traskade älskling och jag iväg, gick runt Bjurs typ.
Vi har väl traskat ca 1mil i dag!
Mycket flitiga, men ack vad fint väder =)
Hade turen att se en ny sorts fågel som jag faktiskt aldrig sett, en sorts Orre-höna eller Tjäderhöna =)
Kul att se något man inte sett innan, hann dock inte få bild på dom då dom flydde/flög in i skogen.

Köpte och avnjöt årets första glass också =)
Mys!
Vi träffade på Christer på Tempo också när vi köpte glass, så vi ska åka med honom ikväll till Enviken, vi ska kolla Onkel Bäver, Raymond & Tillman lirar i det bandet, dm lirar Onkel Kånkel covers!
Så rätt!
Men det ska bli trevligt, Perra ska va nykter för vi ska köra ner och ställa bilen vid okq8.
Jag ska nog passa på att kröka till en aning... men blir lugnt ändå =)

I vart fall, vår promenad gick väl på en ca 3 timmar, men hur gött som hellst =)
När vi kom hem blev det att laga lite mat, Korvstroganoff & makaroner!!!
Mums!

Nu görs inte mycket vi chillar lite, ska väl till att fixa ordning mig om ett tag, klockan e ju trots allt snart 15, så slipper man stressa sedan.


Tog lite bilder på promeaden =)
Dom kommer här.



Liholsån



Tussilago =)



Snö kvar i skidbackarna.



Skog.



På en sluttning nedanför ett hus växte det massvis med blåa blommor!



Mamma vad är detta för blommor?



Avslutar med denna bild på ett gäng Tussilago =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0