Chill kväll, grogg.



Japp redovisningen i dag gick fint, innan det strosade jag på stan, svängde in på Dinsko under dagen, då vi först hade individuella samtal med en tant från arbetsförmedlingen.
Så då hade man massa slötid fram till kl 13 gick och köpte ett äpple & en drick youghurt.
Efter det gick jag och dregglade över skor, och dom skorna jag dregglar över jag har så gott aom bestämt mig att jag MÅSTE ha dom!!!
Sedan gick jag vidare på stan och ner till gratisparkeringen för att möta upp älskling =

Sedan strosade vi lite på stan, dock fick jag värsta schocken efter drickyoghurten tror jag, fick akut ont i magen och extremt illamående, svettades som en gris och bara mådde allmänt kass...usch!

Sedan mötte vi Liv, kul att se henne, var ett tag sen sist =)
Sedan lämnade jag henne & Perra för jag skulle tillbaka till kursen och redovisa vårt grupparbete/projektarbete.
Gick bra, tycker faktiskt dessutom att vår kampanj idé var bäst =)


Efter redovisningen gick jag till ån, vid polishuset där Perra sprungit på Lars, så där stod dom i solen ocxh språkades, och vi blev väl kvar där och tjötade i 10-15min.
Trevligt =)
Jag gillar Lars han e alltid på så bra humör och jag blir med på bra humör då=)

Men sedan åkte vi till Svärdsjö Perra & jag för att hämta de pluggade bössorna och där efter handlade vi på det nya Willys!
Suveränt!!!
Fläskfilé 39,90kr/kg billigt som fan så köpte till morsan med haha!
Sedan korvbröd 5kr/8st & korvförpackningar med 8-10st(minns inte hur många ochså 5kr/st och sen så kroketter 5kr/påse.
Så vi köpte på oss lite.
Efter det var vi sega, hade en liten slant över så åkte och tankade bilen plus delade på en Kebabpizza med pommes på!
Var så extremt mycket på pizzan så vi var mätta efter var sin halv/halv pizza, haha helt sjukt!
Men vi tryckte i oss våran varin halva pizza, elelr aj perra fick sista biten på min för jag klarade bara inte att äta mer.
Sen hem, jag ahr städat å så.
Sen blev jag "drink" sugen, så vi drack/dricker lite drinkar & innan så försökte vi få igång vattenpipan, men den var seg som fan.
så blev bara en kort rök på den...

Nu blir det chill, ska lägag mig i sängen och vila min rygg som är smått ond.


ha de gott!


Heeej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0