Däckbyte!



Kom hem från kursen kring kl 13.
Vi lunchade lite och där efter gick vi ut och bytter till sommardäck på bilen min =)
Efter det har vi rensat lite ute i verkstan/ladan.
Plus att jag har dammsugit ur min bil ordentligt, plus putsat rutorna på bilen invändigt då folk i vintras pillade mycket på rutorna när det frostat igen på insidan, plus när det har immat igen.
Det gillar vi inte att folk gör, pilla rpå rutorna och ritar gubbar i imman, det blir bata fult sedan när det torkat, plus att skulle det bli immigt igen så finns det kluddet kvar sen den som satt där sist...
fy fy!
Men det är i vart fall rengjort =)


Hade tänkt att jag strax ska sätta i gång med maten.
Blir broccoligratäng med stekt bacon & kokt potatis =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0