DE LYCKLIGA KOMPISARNA!



Efter måååånga OM och MEN bar det av till Falun, arenan & kikade DLK!!!
Var med Jonas hso hans tatuerare tidigare under dagen, han skulle göra klart sin Aerosmith tattoo!!
Jag fick sug efter ny tattoo coh beställde tid, sittning på onsdag blev det sagt... men ju mer jag funderade över hela grejen ju snålare blev jag, så jag ska ringa och avboka!
Jag står hellre i kö hos gamla goa Thorleif och får ett bra mycket schysstare pris än att få tattoo tid inom 1vecka.
Nja jag trivs att gå till Thorleif, och så lär det bli i fortsättningen.
Så blir väl beställa tid där till hösten i vart fall =)

Hinner jag spara lite cash tills dess =)


På hemvägen från Borlänge och tatueraren smög sig en äcklig huvudvärk & illamående på mig.
Mådde skit, kom hem, slängde mig i duschen och där efter bums i säng...VILA!
Fick korv & bröd med pommes till att käka till sängs, haha lyx!
snäll Perra =)

Dock försvann inte huvudvärken, men jag ska bekänna en sak.
Även fast mammsen & pappsen läser detta.
Men saken är som så, sex kan bota huvudvärk, det är sant!

Så jag som hade ställt in mig på att skipa DLK fick en totalvändning och kände mig bra, så vi kom hem för en stund sedan från falun, kikade DLK!!!!
Dom va super! =)
Fick värsta nostalgiska minnena när dom spelade Hockeyfrillor ringde upp Busen så hon fick höra DLK!!!=)
det tyckte hon var kul!
Bara skratta åt mig =)


Ja nu har jag i vart fall fått sett dom!
Dom e riktigt bra =)
DIGGAR! =)

Nu ska jag chilla vid tv´n, kanske spela tvspel med Perra vi får se =)




De lyckliga kompisarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0