De lyckliga kompisarna!!!


Jahopp jag kom iväg till Kupolen i morse, hade god lust att strunta i det men jag var duktig och åkte.
Kom ner till bussen 22min över 7, bussen skulle gå 28 min över.
Så jag tänkte jag kunde sitta i bilen till 7.25, då precis när jag klev ur bilen åkte bussen!!!!
Jippi tänkte jag.
Så jag startade bilen och skulle bila in till falun.
Tro det elelr ej men när jag står i korsningen kommer EN TILL 70buss till Falun, konstigt nog.
Men då orkade jag inte bry mig om att vända tillbaka, så jag åkte!
Ska faktiskt kolla upp detta med bussen.
För något om 2st 70bussar som ska gå 5 min eftervarandra det såg inte jag på tidtabellen på nätet i morse.
Måste vart nåt skumt!

I morgon ska jag sticka tidigt från kursen ska med Jonas till Borlänge, han ska fortsätta på sin tattoo!
Så jag tänkte kolla in stället och kanske beställa en tid jag med, till innan födelsedagen (alltså ganska snart) sparkontot kommer då ännu en gång få stå till svars, men jag är sugen, är ju trots allt 1år och ca 8-9månader sedan min senaste  tattoo!
jag vill ha en till! =)
Har lite idéer, har ju mycket jag vill ha tatuerat =P

Var super mega trött på eftermiddagen, varför vet jag inte.
Men sov från ca kl 15 och vaknade sedan vid 18.30!!!
Herre gud... blec lite irriterad över att Perra lät mig sova så länge, men hade i och för sig inte bett honom väcka mig heller =P
Vart fortsatt jätte trött när jag vaknade, så Perra fick fixa käk, fick blir pannkakor, snabbt & lätt =P


I mon kvll blir det föresten De lyckliga kompisarna!!!!!
Ska bli så kul!
Har ju diggat dom i ganska så många år nu om man säger som så =P
Missade deras spelning i Falun förra året med, men denna gången ska jag INTE missa =)


Funderade i bilen på väg hem, hur jäklaball och vilken nostalgitripp det hade vart att gå på DLK med Busen, för förr ja då var DLK "The shit" liksom =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0