Död fredag.



Orkar inte skriva,  ont i nacke & spännings huvudvärk sedan i går.
Sovit halva dagen i dag, mädde bättre i 1 timma, då var jag med Perra ute i verkstan/ladan.
Åkte och köpte Panodil i morse med, men det hjälpte knappt.
Börjar bli kass i nacke & huvud igen.
Ska lägga mig och vila igen!

Så skriver mer en annan dag,
Fick tid till läkarn på måndag i vart fall för att få receptbelagda tabletter mot denna åkomman.
För i dag är det 3:e dagen på 1 vecka jag haft det så här.

Praktik 27:e april - 27maj för den delen, var till Scorett i går och fick tiderna.
9-18 måndag - fredag i en månad.
Men chanst till extra jobb eventuellt en sommar jobb tjänstpå 50%.
Men det beror på vissa omständigheter.
jag hoppas ju på annat 100% jobb.


Vi är bjudna hem till Nygg kl 17 i dag.
Födelsedags tårta=)
Men han fyller år i mon, men han jobbar troligtvis i morgon tror jag.
Får se om jag blir med på det, så som jah känner nu vill jag bara ligga i sängen...

 


what ever, sängen...NU!



Kommentarer
Postat av: Camilla

jobbigt,du får ta en lugn fredag och krya på dej :) gött att du fick praktik,är ju asnice!! hoppas vi ses snaaart!!



Trevlig helg!



puss camilla

2010-04-16 @ 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0