Grupparbete, potatisgratäng.



Grupparbete/projektarbete på chemat i dag, ingen lärare eller föreläsare.
Gick väl ok, börjar väl bli klara, känns gött.

Blev hämtad vid bussen av Perra & Smuts =P
I går var Basse med, så i dag var det Smuts tur =)

Sedan ringde jag Dala Wärldshus igen, blev inge städjobb där, de tjänsterna var redan tillsatta...blä!
Ringde Leksands Knäckebröd, dom sökte ingen personal, men han jag snackade med frågade lite vad jag gjort innan osv.
Men han tyckte absolut att jag skulle skicka en ansökan till honom, så fick mailadress och skickade iväg en ansökan =)

Vi har precis gjort i ordning potatisgratäng med köttfärs bitar i, som vi slängt in i ugnen.
ska bli super god middag =)
Perras önskemål om mat faktiskt =)


Annars så på hemvägen från kursen ringde jag runt till lite polare och skulle se om dom ville dyka upp på min födelsedag, på lite picknick OM vädret tillåter =)
Verkar lovande, ska slå en pling till grabbarna, hehe bara frågat mina brudar än så länge =P


Japp det får vara allt för i dag =)
Hoppas på fint väder i mon med så jag kan traska en promenad till bussen, riktigt skönt faktiskt =P



tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har också stresshuvudvärk/migrän, och har provat akupunktur för det. Mirakel! Första gången blev jag iofs helt knockad (som att svepa 1l vodka), för kroppen och nerverna blev så chockade av att inte vara spända hela tiden, men efter det var det underbart. Rekommenderas!

2010-04-20 @ 18:11:40
Postat av: Annie

Jag vet inte, jag fick det av min sjukgymnast och det har börjat komma bland arbetsterapeuter och liknande att de kan erbjuda det som alternativ vård inom sjukvården. Fråga din läkare om han vet nån?

Privat tror jag det kan bli dyrare, men ingen aning om exakt. Allt från 200kr till 600kr kanske?

Jag fick två behandlingar, sen räckte det med egna avspänningsövningar hemma/på gymmet. Är nog väldigt individuellt! Hör av dig om du undrar mer, mamma är akupunktör ;)

2010-04-20 @ 21:16:24
Postat av: malin

det blev lite mer uppklippt bara, lite 80-talsstuk om man sprayar och tuperar :D jag är helt insnöad på 80-tal, haha

2010-04-20 @ 22:59:02
Postat av: Annie

Ja, mamma är utbildad sån, men det var inte hon som gjorde dom behandlingarna på mig (men jag har fått andra av henne).

Sjukgymnast kan du väl boka tid till själv annars? Om det tar tid att bli remitterad menar jag. Brukar finnas dropin-tider tillochmed (jag var igår, hehe).

Hoppas det inte är skoliosen som spökar, kan ju vara svårt att åtgärda eller?

Lycka till!

2010-04-21 @ 10:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0