Ingen fiskelycka.



I går kväll gick jag med Perra & Reine till Liholsån när dom skulle fiska, vi fick med oss 2 till, Smuts & Bacon följde med ut i skogen dom med, trodde inte dom skulle hänga med så långt men det gjorde dom!!!

Vid ett tillfälle när grabbarna gick över en lliten bro över ån så var katterna och jag kvar på den andra sidan.
Vi gick på våran sida ett tag, men tro det eller ej, dom dumma katterna hoppade över ån!!!!!
Dom tog minsann inte sats eller något, så båda föll i lite med bakdelen!
farliga katter det där, ganska trömt i ån med.
Det gillade vi inte, snacka om att man blev nervös, kan ju hoppas dom aldrig gör om det.
Dom blev lite blöta så dom satt och tvättade sig resten av stunden killarna fiskade.

Inge napp & ingen fisk denna gång.
Men årets första fisketur är gjort i vart fall.

Väl hemma vid 20tiden ringde jag mormor, fråga hus hon gör sin goda köttfärssås, så jag fick slängt ihop en sådan, blev riktigt gott!
Tyckte Reine med som vi bjöd på middag =P

Annars var resten av kvällen slapp, Perra fick en bakis attack och mådde inge vidare, han låg bara halvt utslagen och han kunde inte käka heller, stackarn.


Nog om det, snart ska jag traska till bussen.
Blir promenad i dag med.
-4 ute, men solen är uppe och klarblå himmel.
Har dragit på mig flisjackan så jag inte ska frysa =)


jaja ska göra mig klar för avgång om 15 min.
Ha det fint!



Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, bra ide', det får bli middag idag när det är ridning.Ha det gott älsklingar!!

2010-04-19 @ 12:09:20
Postat av: Annika

...men då får ni väl lära katterna att fiska när dom gillar att bada...var dom mycket chockade?

2010-04-19 @ 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0