Lördag.



Blev väckt strax innan kl 5 i morse.
Grymt irriterande, katterna kraftsade på vårt rums dörr!
Fick ryck och sprang upp med vattenflaskan och sprutade vatten på dom genom dörrspringan!!!
denna precedut fick jag upprepa ytterligare 3-4gånger fram till kl 7.30 i morse.
Blir rasande av deras kraffsande!
Och grejen är detn att släpper jag in dom på rummet så sjääälvklart så ska dom leka eller klösa på mattan eller liknande och då får jag inte sova i vilket fall.

Men 7.30 fick det vara nog gick ner slängde ut katterna på utsidan och där efter sov jag till 11.30!!!
UNDERBART!
Annars i dag har vi verkligen stor städat rummet, jag plockade ur mina byrålådot och torkade rent dom med en trasa.
Sedan i med strumpor, underkläder osv.
omorganiserade lite i garderoben också.
Sedan så har Perra stådat lite han med, typ data, data-sladdar osv har förflyttats och torkats rent =)
bara golvet att dammsuga sedan.
Får nog bli i morgon.

I kväll ser det ut att bli "bio" hos Nygg!
Nice nice!




Jag saknar föresten mitt långa hår en aning =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0