Lugn lördag!



Gårdagen blev bra till slut.
Vi åkte till Nygg kl 17.
Och visst hade lite konstig känsla i nacke och huvud, men jag fixade till frillan & sminkade mig lite lätt, så jag såg acceptabel ut och bytte från myskläder till lite mer okej kläder =)

Väl hemma hos Nygg blev vi 9st allt som allt tror jag, och Nygges mamma & syster hade gjort smörgåstårtot som han bjöd oss på!
3olika!!!!
En med skinka å grejjer, en med räkor & en vegetarisk!
Den vegetariska va SUVERÄN måste bara ha receptet =)
Och tusan vad vi åt!!!
Sedan muffins kakor och kaffe till efterrätt!
Super gott!
Och mätt som tusan blev man!

Många skratt, mycket sjuka grejer det pratades om!
Sedan gick ½ sällskapet, Chister kom strax efter det då han hade jobbat, då joinade vi och åt en bit var till!
Tror jag käkade 4stora bitar smörgåstårta minst =P
Gott gott!
Sedan bestämde vi oss för att kolla film vi 5 återstående.
Blev inte mycket film, blev tjöt och "youtubande" på olika musikvideos osv.
Åkte hem från nygg strax efter kl 3 i natt =)
MYCKET trevlig kväll=)

Väl hemma var den sängdags men vi var inte det minsta trötta, och självklart proppmätta.
så Perra och jag låg och pratade fram till kl 5 i morse om allt, väldigt trevligt och mys =)
5.30 somnade vi nog.
Kl 9 vaknade jag av katterna, gick enr och släppte ut dom sedan sov vi fram till 11.30! =)


Vid 15.15 tiden i dag drog vi till Reines mamma för Reine fyller år i dag han med.
Så då var Reine där och dom ahde smörgårstårta att bjuda på dock inte hemgjord.
Inte alls lika god som Nygges eller min mammas smörgåstårtot, den var snarare äcklig, nja den ligger på min näst äckligaste lista....faktiskt.
usch nä den föll mig inte i smaken alls!

Satt hemma hso Reines mamma och kollade film från när Reine, Mats ,Perra & Fransson va små, riktigt kul.


Ja Markkanen & Pune var ochså där och mumsade smörgåstårta.
Sedan senare kom Jonas förbi en snabbis för Perra skulle klippa honom så vi pös hem hit igen.
Jag fixade håret, bättrade på sminket & bytte kläder.
Hade tänkt hänga med på "förfest" i Falun och åka hem sedan när folket skulle på krogen, pank som sagt.

Men jag sitter här hemma, sket i att dra med, kände att det kändes onödigt att dra på förfest när klockan redan hunnit bli 21 och man inte skulle va i Falun förrän runt 21.30, och sedan förfestar väl folket till  23.00 - 23.30
och går ut på krogen tills den stänger kl 2.00.
Meningslöst att slösa dricka då.

Så jag ska glo lite på TV här hemma och käka mina ostbågar jag skramlade ihop pengar till i går =)


Soooft!
Perra åkte med iaf.
Men skönt att vara ensam hemma faktiskt!


Ha en bra afton gott folk =)






Jag i afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0