Ni stör min sömn!!!


Vaknade 4.45 i morse av att någon av katterna ville ut, kastade mig ur sängen, knappt vaken, men då hade katten lyckats öppna dörren på egenhand, jag gick ner för att gå på toa medans jag ännu var mer eller mindre vaken och faktiskt jätte kissenödig.

Slängde ut båda katterna på utsidan då dom smög sig efetr mig ner.
Skööönt, men kund einte somna direkt, jag låg och vred & vände mig i säkert 30 min.

skulle gått upp kl 6  i dag och gått ner till bussen, för att sllippa slösa soppa i bilen för, vi ska köra ner ett släp med skrot som ska till tippen i eftermiddag.
Efter jag kommit hem från kursen.

MEN jag var så trött och irriterad efter att blivit väckt så när jag hade lagt mig igen ställde jag om klovkan 45 min!
Skönt.
Så blir bilen ner ändå...

Mina tröjjor hänher på tork här i rummet, för att alla tvättade själklart sammtidigt i helgen, tvättstugan var ÖVERFULL, vilket resulterar i fuktig luft i badrummet och ingenting torkar, så mina tjocka tröjjor som hängt på tork i 2-3dagar var fortsatt fuktiga och var inte närheten torra, så kan ju säga som så att dom var på gränsen till att börja lukta unket eller liknande, hade dom vart en dag till hade det fått tvättas om.
Så INTE bra med mängder med tvätt sammtidigt, plus ligger en mega stor smutstvätt hög som legat....Jag vet inte hur länge.
Och den gör ju inte saken bättre när den ligger där, säkerligen fuktig och luktar svett!

Jaja nog klagat, jag ÄR på dåligt humör i dag.
Av mer än 1anledning.
För det mesta stör mig.

Nä nu ska jag käka upp min sista bit av mackan & dricka min juice.


hej hopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0