Ny vecka, ny dag, måndag.



Skrit segt och trist på kursen i dag.
Ganska trött i dag, somnade sent i går... kunde inte somna.

Har vart ute större delen av dagen när jag kom hem, Perra & Jonas rensar lite ute i verkstan/ladan.
Jag sitter väl mest och kollar på/solar =P
Sitter och gottar mig i solen medans dom städar & sorterar saker som ska till tippen =)

Har precis nyligen vart hygglig och bjudit grabbarna på saft, hallongrottor & bullar =)


På Torsdag ska jag till Scorett och snacka med chefen om praktiken, lägga upp för vilka tider jag ska vara där osv =)
nice nice.



Jahapp det var det...
Nu ska jag ut i det sköna vädret igen.
Förstår inte vitsen med att sitta inne faktiskt.

Herr spel beroende här hemma han spelar i vanlig ordning.




Yeye what ever.
Pyser nu =)
Ha en bra dag gott folk =)



Och ja, snön smälter bort sakta men säkert =)
Eller fort kanske?
E ju trots allt såpass varmt att man kan vara ute utan jacka =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0