Påsk helgen!


I torsdags åkte vi ner till Kinna senare än väntat, efter en dryg dag på kursen hande jag huvudvärk, och natten innan hade jag hämtat en full Perra plus 2 jobbarkompisar till honom.
Och dom hade vart ute och käkat plus sedan krogen & öla.
Dom kunde inte ta sig hem så jag ställde väl upp då... mindre glad kan jag lova.
Däe efter när vi var hemma 3.15 så var det bums sängen.
Fick inte mycket sömn..somnade kl 6...ca.

I vilket fall Torsdagen var huvudvärk kom hem och Perra med sitt bakis huvud, så vi vilade i 1½ timma, och velade fram och tillbaka....åka på fredag?
Men icke vi tog oss i kragen och var nere 22.15 i torsdags.

Fredag, ja vad gjorde vi då?
Bara chilla, badade bastu och sedan äta TACOS! =)

I går vart vi bjudna på fest hos ingen mindre än Busen totally awsome!
Underbart att träffas sådär ordentligt, massa tjöt om gammalt och nytt, några tårar fälldes, och den där eviga vänskapen, den finns där än efter dessa år halvt om halv utan kontakt.
Och mitt i allt, vi hade saknat varandra något så fruktansvärt, och vilken lättnad, vad skönt det kändes att ses igen.
Dags för skärpning, för vi vill inte vara utanvarandra.
Jag är glad!
Nej jag är lycklig, för en person som vart så extrem stor del av mitt liv och som ingen i hela världen kunnat ersätta, är på väg in i mitt liv igen.
Vi får kämpa på!

Tack Busen för en totalt jätte kul kväll!



Vi skulle sova hos mormor vi hade droppat av bilen & grejerna där innan vi åkte till Svingen och möttes upp av ingen mindre än allas våran Roccas!
Perra och jag var hemma hos mormor kl 6 i morse.
Jajjemen så var det =)
Som gräddan på moset svarade inte mormor i mobilen, så ja vi fick gå och lägga oss i bilen haha!
Men jag terrade och ringde helatiden och till sist efter 21 ringda samtal svarade mormor =)
Skööönt!!!!
Decka med en gång när vi krupit till sängs =)
Vaknade kl 10, ont i magen.

Gick upp och mormor hade ordnat super god frukost!!!
Lilla mommo =)

Åkte hemmpt kl 14, svängde förbi Lindome och knackade på hos Obbe, språkades ett litet tag och sedan bar det av hem.
Vi är hemma (i kinna).
Perra e bakfull och jag sitter här bloggar om påskhelgen.



SUVERÄN HELG!!!!
Bilder kommer, hade med mig kanmeran men minneskortet i datan här hemma, attans!
Men Busen skickar bilder tidsnog.
kanon!


Det var allt än så länge, påskmiddag i dag, sedan Bingolotto!
hoppas på storvinst så jag kan dra från kalla tråkiga sverige några veckor! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0