Sommar jobb?



Jag funderar mer och mer över de sommarjobben jag sökt!
Jag har ringt till några och frågat hur rekryteringen går.
jag hoppas jag får sommarjobb!
Får jag inte det kommer jag bli riktigt jävla förbannad!

Jag VILL jobba, gärna dygnet runt!!!
För jag vill tjäna pengar!
jag vill ha ett jobb och känna att jag gör nåt bra!

Hoppas att praktiken är suverän och om inte annat att jag får jobb där efter praktiken!!!
hade suttit fint!
men vem vet!


Nja fan jag börjar få lite panik angående sommarjobb för jag vill veta!
jag vill få samtal om att jag blivit kallad till intervju!!!!




Och nu är jag pank pank PANK!!!!
jag har ju lånat minst 1500kr från sparkontot, och de sista 2 hundralapparna som kvarstod efter resan hem från Kinna, är nu helt slut!
Så jag får leva på det som finns här hemma fram till den 25:e!
Inte alls kul med vad fasen ska man göra då!
Försäkringskassan e ena snåla jävlar, mot oss som får aktivitetsstöd!!!

Ja hur som havern våren är här för att stanna hoppas jag, så snart hoppas jag det kan vara läge att stänga av elementen nästan helt så blir det billigare på det viset med =)


Om någon timma eller så blir det panerad torsk, potatis & citronsås eller smältsmör med pressad citron saft i =)

MUMMA!!!



Och snön den bata smälter och smälter, snart har vi bar mark här uppe också =D




Nu blir det Vattenpipa i brist på annat =)


hej hopp!


Bild på solnedgång på vägen ner till kinna =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0