Strålande morgon, men inget strålande humör!



Jag är arg denna morgon också, Smuts väckte mig innan 5 i morse, genom att kraffsa på dörren & hoppa upp i fönstret flera gånger, spreja katten med vatten men hon kom tillbaka och hoppade upp i fönstret....
Jag låg vaken till kl 6.15 säkert, för jag sket i att gå upp kl 6 som jag hade tänkt för jag skulle gå ner till bussen, för att spara bensin för nu blir det ju som sagt att leva snåååålt 2 veckor tills pengar finnes på kontot igen.

Men icke var för trött pga katten...ännu en gång.
Så i kväll ska jag fälla ner våran så kallade rullgardin för då kan dom i vart fall inte hoppa upp i fönstret...
och så får väl dorren stå öppen in till rummet.
så testar vi den varianten, funkar inte det så får det bli at dom inte sover på rummet.
För jag tycker inte det är speciellt kul att vakna 1-2timmar före klockan varje morgon PLUS att det ska ta 30min-1timma att somna om igen sen.


Letade på mina Convere skor i går, dags att börja använda, dock var ju mina fötter/tår cp förra året och fick blåsor och skav för minsta lilla jag hade på mig dom, men ska testa i år igen, om jag så ska gå med plåster på tårna varje gång dom skall användas.


Här kommer bild på mina Converser & en bild på mig med lugg sedan i går kväll =P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0