Äppelpaj =)



Precis bakat en väl doftande & väl smakande äppelpaj =)
Smuts håller nog med då hon fick slicka skålarna efteråt =P
massa smarrig vaniljvisp =P

De sista dagarna har vart jobbiga, enough is enough!
Nu är de kokta ägget stekt om man säger som så!

Och för att slippa fly fältet och slippa må dåligt över situationen skall vi i morgon ta tag i den biten.
För nu orkar jag heltt ärligt inte, nu tar vi tag i detta!


Sen hoppas jag på resultat och att jag kanske kan känna mig till ro med läget om inte så lång tid till.
1år har gått...så nu är det väl ändå dags tycker jag/vi.
För ingen av oss trivs med läget nu.


Till en väldigt glad nyhet!!!!
Skrev till Daniel (Min gamla Colombia-kompis, som för övrigt adopterades samma dag som jag och som är en i gänget av oss 4 som adopterats från Colombia som vi förr hade årliga Colombiaträffar med)
Åter till saken, vi har inte fått tag i varken honom eller hans föräldrar, ingen har rignt tillbaka trots en massa lämnade medelande mm.
Men jag hittade honom på Facebook, jag har typ mer eller mindre ställt in mig på att han dött eller något, och vart orolig över detta att vi resterande Colombia gäng aldrig mer skule höra från eller se Daniel med familj mer...

Så i morse när jag loggade in på FB hade han accepterat vän förfrågan och skrivit en rad!!!
Äntligen livstecken, då han dessutom inte verkade vart inne på FB sen i maj!
Men äntligen och jag e så glad!!!!
Hoppas att han skriver snart igen och svarar på mitt medelande =)=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0