Det var inte så party i går...



Nja jag e inte jätte nöjd med gårdagen, att förkröka med grabbarna var ju självklart trevlgt.
Men när vi blivit körda in till stan av Petra så hamnade vi i någon park och träffa folk perra & Reine kände typ.
Men dom verka inge kul...
Tycker inte jag iaf satt mest och var uttråkad och ville dra någon annanstans.

innan 23 stack Fransson jag & Reine till Ghandis och käkade pommes, sen blev de krogen.
jag hade glömt hur mycket jag ogillar krogen... en cider 52spänn!
När man har typ 5 flak cider hemma från handlat i Tyskland och får en cider för kring 9kr/burken!
Nja handla alko på krogen e fan rena rånet!

Träffa Punet som man inte sett på länge trevligt trevligt.
Och Klockar såg man typ bara lite snabbt.

Senare käkade vi pizza också innan vi skulle med bussen, 95spänn för 1 pizza & ramlösa...
käkade knappt halva så jag var fast besluten att ta med resten hem.
Trots att d everkade som att vi skulle få gå ända hem till Baggbo...gå upp för den jäkla skit backen...

Meeeen det kom ingen buss och ju mer jag Fransson & Perra tänkte på det så ville vi inte gå hem från bussen sen...
Så vi haffade faktiskt en svarttaxi, 300kr från Falun till Baggbo istället för kanske 500kr-600kr att åka vanlig taxi....LÄTT värt det!

och pizzan fick jag med också haha!
Goood dagen-efter käka senare vill jag lova =)


Nu ska jag krypa till sängs en stund till och chilla =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0