Pizza fredag!



Snart har även denna veckan gått...
Skulle åkt till Borlänge och lämnat mitt CV, men blev inte av har kännt mig yr & tung i huvudet heladagen nästan...
Men gjorde i vart fall en kraftansrängning och dammsög.

Ringde i vilket fall till butiken och pratade med butikschefen, riktigt trevlig var hon så ska försöka få med mig Perra till Borlänge en sväng på måndag så jag kan lämna in ansökan då =)

I dag blir ingen matlagning jag varken orkar elelr har någon fatasi för att laga nåt gott.
Så jag ringde Perra tidigare på dagen och sade att jag tyckte vi kunde käka pizza, och han tackade då inte nej till den idén så pizza i afton blir det, mumsigt =)


Och i morgon blir det jobb på Scorett.
12-16.


Det regnar ute nu...trist. men men så e det sommarn e så gott som slut och hösten smyger sig på.
Tråkigt!
Men ja...man får härda ut till nästa vår & sommar =)





Kommentarer
Postat av: malin

heej



tänkte bara säga att jag har en ny blogg nu, www.hanellmalin.blogg.se, bara så du vet =)

2010-08-21 @ 17:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0