Ringt varenda butik i Falun/Borlänge.



Jahopp vad har man gjort i dag?
Sov till kl 9 dock var jag vaken 5.30 och låg vaken till 6 nånting, för att vara säker på att perra kom ur sängen, han vart lite seg i morse.
Å hans väckarklocka låter förfärligt hemskt!!
Så inte konstigt att man itne kunde somna om heller.


käkade resten av pannkakorna jag gjorde i går till frukost, finns väl någon enstaka kvar =)
Sen så har jag kollat på film, 2st riktigt bra filmer faktiskt, verklighetsbaserade dessutom =)
Lunchen bestod av stuvade makaroner & stekt bacon =)

och nu har jag suttit i tele i nästan 1 timme, ringt runt till massor av butiker i båder Falun & Borlänge, för att fiska efter jobb...
Var en butik som skulle anställa nytt folk så i morgon ska jag dit och lämna ansökan & CV =)


jaja vi får väl se =)


Här är föresten bilderna sen i går på min Nektarin-paj, min tigerkaka & på min goda nudelwok jag gjorde till lunch (stekt paprika, lök & vitlök, nudlar, soya & sweetchilisås plus nudelkrydda, blev smaskens)




Nektarin-paj



Tigerkakan =)



Tigerkakan tagen ur formen...



Lunchen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0