+13 inne, -16 ute



Jo då det drar från fönstren riktigt mysigt!
Såg att i fönstret nere (vis ytter dörren) så fladdrade de ett hårstrå som fastnat i gardinen, det tyder då garanterat på att det drar, tur de inte drar lika mkt som de gör från fönstrena på jobbet i vart fall...
Ja mindre trevligt e det, plus just nu orkar jag inte elda eftersom jag snart ska bli upphämtad tror jag, så får elda som fan när jag kommer hem =P

Om vi mot all förmodan blir hemma över jul ska vi elda som fan varje dag =)

Nu e jag hungrig ska bli gött med käk om en stund=)
Sen alla ni som fryser när de e +23 inomhus, var glad att ni slipepr våra +13 i dag, ni hade dött inom några timmar av köld hehehe =P
Själv svettas jag när de e +23, alldeles på tok för varmt =P
+19 - +20 de e lagom det =)

Ska nog föresten inskaffa ett ectra element att ha uppe på rummet, skulle behövas...

Ohh snart kommer min skjuts =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaha så ni skall ner ändå? =) Eller? haha jag är trög!

2010-12-22 @ 19:33:24
Postat av: Camilla

Har ni fått upp värmen bättre nu då när ni köpt dom elementen? Vet inte alls hur varmt vi har det här,men alla som kommer hit säger alltid med en gång "åhh va varmt det är här inne" men jag älskar att ha det varmt inomhus på vintern. Men man skall ju ha minst 18 grader läste jag här --> http://www.gp.se/bostad/1.519117-manga-fryser-i-sina-bostader



puss å kram =)

2010-12-28 @ 14:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0