Back to basics...



Jaaa då=)
Lilla bilen har återgått till det normala, alla mätarna fungerar tydligen som dom ska, fick medeleande av Perra innan, han försov ju sig i morse så han tog bilen ända in till Falun.
Kankse hjälpte det att ta in och ladda batteriet i går kväll...?

Perra satte i batteriet en stund innan vi skulle sova...vi startade bilen och testa om den ville fungera då men icke...
Fast nu så har alla mätarna tydligen hoppat igång, så nåt bra kanske de va med ett ny laddat batteri, vad vet jag=)
Jahopp det gjorde min dag i vart fall, nu har jag humöret uppe så i dag blir det storstädning!

Och i morgon skall jag vara med bästaste Anna =)


näpp nu blir de frukost=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0