Cleaning day!



Ja i dag har jag städat!
Rensade ur och gjorde lite ordning i garderoben, några plagg skall väl skönskas bort & några finare grejer skall traderas ut tänkte jag.
Sommarkläderna åkte ner i en påse som skall plockas fram när vädret tillåter igen=)

Sen så har jag dammsugit och skurast golv =) Mycket duktigt =)
Sen blev de koktpotatis, tärnade/kokta morötter & fiskpinnar till middag när Perra kom hem.

Nu slappar jag bara, Perra åkte ner till Nygg, jag ville inte haka på, ska va hemma och kolla på House  kl 21! 
Det får man ju bara inte missa =P


I morgon ska jag till Anna =)
Blir nog dra dit på eftermiddagen ska hämta ut mitt pass först och så tänkte jag köpa mig en ny långärmad tröja på H & M, det behövs...
Behöver egentligen ett till par brallor då 2 av mina brallor gått sönder på kort tid...
Får se hur det blir med det.
Anna & jag ska nog ta oss en kopp glögg & lite pepparkakor i mon blir nog chill=)


Nene nu ska jag pysa ner och kika på tv.

Bilen uppför sig fortfarande normalt, jag börjar tro att den lever sitt egna lilla liv och bara jäklas med mig =P



hej hopp!




( Bild sen i höstas när katterna och jag följde med Perra ut i skogen när han skulle plocka trattkantareller)




 

Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Läcker design. Gillar döskallarna!

2010-12-07 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0