Fucked up sunday!



Gårdagens fest var väl sådär...
Var inte riktigt så kul som väntat tyvärr...
Så åkte hem till Anette hon kom och hämta mig & Perra blev också med han var lite grinig och trött så han åkte med, kollad epå lite film & tjöta med Anette & Stefan.
Sen decka Perra i soffan men vi andra satt uppe ett tag till, sen var Anette & Stefan snälla och lät oss slagga på soffan, gött att slippa slagga på festern hade nog inte fått mycket sömn då...

Fick skjuts av Anette tillbaka till Skog, vi had eju ställt bilen där, men när vi skulle starta gick de inte alls, batteriet total dött!!!
Så Skog fick komma ut och starta sin bil och så blev det fram med startkablarna=P

Till slut fick vi i gång skiten...
Så när vi sätetr oss och jag ska köra...ja alla varningslampor å så funkar MEN inte varvräknaren, hastighetsmätaren eller bensinmätaren fungerar, varvmätaren på 0, hastighetsmätaren på 0km/h & bensinmätarn helt blank... =P
Så just nu kör vi en bil som går i 0km/h hur fort man än kör (ock man har inte en aning om hur fort det är, så länge man inte kör bakom en annan bil så man kan gissa på enn ungefär hur fort man kör)
Och  obegränsat med bensin...eller om bilen går på luft vem vet?
Lite lustigt är det.
Så jag har kört utan att vet hur fort =p
Vi åkte till falun för att batteriet skulel laddas lite, köte Mcdonalds och åkte hem sen, fick illamående attack och sista biten hem var de bråttom ville bara hem och lägga mig på soffan=P

Väl nerbäddad på soffan... dagens kommentar =)

Perra: ligger du där och frossar (jag ligger nerbäddad och vräker i mig pommes)
Jag: Mjo jag vräker i mig fast att det känns som jag spyr=P

Men de gick fint, sen var det iväg till jobbet, sjukt trött & en näsa som rann konstant!

Perra körde & hömta mig på jobbet, han skulle kolla om någon säkring gått till instrumentbrädan... men icke den han bara ballat ur tillfälligt får vi hoppas!

Så vi köte pizza på hemvägen=)
Kebabpizza med pommes på, jäkla gött det=)

Och så de senaste timmarna har vi legat på soffan & kollat X-men Wolverine & harrypotter halvblodsprinsen.


Funderar på att sova snart men får se hur de blir med det, börjar ju inte jobba förrän kl 13 i mon så=P

Nu får de va nog skrivet ha de gott!   hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0