Jul= inte kul



Inte i år i vart fall, både Perra & jag var nere i går...
Tur vi har varandra i vart fall=)
Lite julmat fick vi i oss också, blev bjudna över till Rappgården =)
Så lite julmat slank ner i vart fall=)
jag smakade till och med på sill som någon i byn hade gjort själv, de va mycket godare än förväntat=)

Men jag är bortskämd med Liikanens julbord, inget slår det, alla finska tradiotioner osv, de saknade jag massor!
Och självklar hela familjen!
Perra frågade i deppigaste stunden om vi inte skulle åka ner ändå, men de va sent, och sen så hade vi inte köpt nytt batteri till min stackars bil än heller, så minstrumentbrädan är ju fortsatt "urfunkton" men Perra ska handla ett nytt batteri på Mekonomen på måndag har han lovat=)

Nu när de e -10 till -15 grader ute så startar den, men när de närmar sig -20 är de inte lika lätt, plus motorvärman ska väll fixas i mon hoppas jag.

Vi har för övrigt köpt 2 element till ett att ha på rummet och ett att ha i Punes gamla rum, eftersom de elementet där har fuckat ur precis som de i köket...

Hur som haver, ingen kalleanka, ingen julgran, knappt nåt julpynt och lite julmat.
Jag hoppas nästa år blir mer lyckat.

Här kommer mina julklappar i bild =)

 
Ett lila bh-set =)



En Super Mario T-shirt =)



Svarta kilklackar =)



Och röda stövletter=) (har ju likadana fast i svart syntetskinn) =)





Och Perra fick en svart skjorta & Bingo´s bok med en hälsning & signering av Bingo själv.
Han jobbad eju på Bubble Room som ligger vägg i vägg med Scorett, så vi var in och hälsade på honom & passade på att köpa hans bok.
Jag kommer säkerligen börja läsa boken i dag så Perra får läsa den sen, om han nu läser, tror mer att han bara kollar på bilderna =P


Det var allt nu ska jag lägga mig på soffan och vila, är ju som bekant förkyld och helt slut...
Hej hopp!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Okej,ah de va verkligen nära att jag tänkte köpa biljetten som en julklapp men det var ju tur att jag inte gjorde det då :/

2010-12-25 @ 20:20:33
Postat av: Camilla

Jättefina saker du köpt =)

2010-12-25 @ 20:29:34
Postat av: Nelly

Inte okej att du får en massa skor hela tiden!! =(

2010-12-28 @ 08:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0