Kall måndag...


Både ute och inne...
Element har slutat fungera...
Och eluttag e cpiga.
Precis vad vi behöver....INTE!

Så är inte på världens bästa humör...
Känner mig mer eller mindre nerstämd faktiskt...
Och som gräddan på moset jag mår fortfarande inte okej sen i går=(

Blir nog "fira jul" i Baggbo i år ändå.
Tågbiljetterna kostar skjortan i dessa tider, ca 2000kr tur/retur...
Det får va, plus vi måste greja huset och hålla de varmt...och självklart vill man ställa upp och stötta Perra.


Ne nog med detta deppiga inlägg...dags att få något i magen...






Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh va tråkigt att höra :( Kan ni inte ta bilen hem då,eller är det dyrare? Har ni tur kanske ni kan få tag på en sistaminuten,då kan ni säkert åka för en billig peng? Eller kolla på blocket? kramar

2010-12-20 @ 17:49:23
Postat av: Anonym

Hurra Hurra, jag blev såååå lycklig och glad efter jag pratat med er ikväll.Jag trodde det blev en jul utan er....usch hemska tanke.Ses på torsdag !!

2010-12-20 @ 23:00:25
Postat av: Camilla

Jaha det var ju synd :/ Synd att ni inte både kunde åka då? Köpt alla julklappar än då?

2010-12-21 @ 07:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0