Lite shopping och...

Fika med Anna.
men innan jag träffade anna hade jag 1½timma i staden Falun helt själv, så gick först och hämtade ut mitt nya pass, efter det gick jag och hämtade mina glasögon=)
Sen gick jag på apoteket köpte nytt "ansiktsvatten", dagcreme till ansiktet, huvudvärkstabletter & febertermometer.
Sen var jag in en svängpå H&M köpte ett par nya strumpebandshållare... efter det, kicks och köpte mig ännu en ny ögonfransböjare, då jag slog sönder den andra på morgonen när den glappade...så denna gången ska jag spara kvittot och krånglar även denna så ska jag minsann gå tillbaka med den...
Jag gick in på indiska en snabbis innan Anna dök upp också &  köpte en ljus"grej" och doftolja till ljusgrejen, doftoljan var någon juldoft, men lite lukt av pepparkaka/gran mm.

Sen fika Anna & jag, mysigt=)
Och har bokat upp oss på tvspel/glögg på lördag=)

Avängde in en sväng på Glitter ochså såg att Rebecka jobbade, så prata lite med henne, kanske ska haka på henne och hennes "date" på dagen på lördag och kika ner i Falugruva=)
Vi får se, blir en bra helg i vart fall tror jag =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0