Nytt batteri!



Käraste var på Mekonomen efter han jobbat i dag ock köpte ett nytt batteri till bilskrället=)
Så nu håller jag tummarna för att instrumentbrädan ska bli till sitt gamla vanliga jag =)
Ska se om vi byter batteri nu snart=)

Jobbar onsdag & torsdag denna veckan 11-16 båda dagarna.
I morgon ska jag nog in en sväng till Falun & köpa bubbel inför fredagen =)
Ska se om man kan träffa Anna och planlägga lite för nyårsfirandet=)
Vad vi ska äta osv =)

Har inget vettigt att skriva i dag känns det som, känner mig bara allmänt seg ock slut i kroppen.
Har inte gjort någonting nyttigt i dag förutom lagat mat och diskat...ytterst lite =P


yeye that´s for today=P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0