Piss söndag =(



Gårdagen vart det jobb efter jobbet hem och laga mat.
kyckling i ädelost sås!
Blev sjukt gott=)=)
Sen göra sig i ordning och dra till Borlänge =)
Liten fest hos Kim & Anna som sagt, trevligt.
Men alla folk stack skit tidigt, och 1½timme innan jag skulle med sista bussen hem kröp Kim till kojs...
Han mådde inge bra.
Mne då hade Anna å jag lite kvalitetstid så då tog vi på oss korsetterna hon fått av mig och var snygga=)
Sen käkade vi smörgåstårta och tjöta=)

I dag jobba jag från 13-16.
skir segt, mådde kass ända från att jag kom till jobbet och mår fortfarande inge vidare=(

Lyckades föresten för 2:a gången att köra fast med bilen på gården.
Verkar va nåt som måste inträffa varje vinter=P
Men men en från byn drog loss mig =)
halvt pinsamt, men va fan sånt som händer.... hade ju  drivit snö å grejer över hela ingången.
Men jag kom iväg och jobbade mitt pass...
Men fan de 2 sista timmarna var nästan outhärdliga mådde som sämst då.
Nu har vi ätit pizza & jag ska lägga mig och vila en stund hade jag tänkt=)


Men först bilder på katterna, maten sen i går & Mig & Anna =)


 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0