Snö, snö, frukost=)



Ätit en brak frukost=)

Youghurt med flingor
1 dubbel leverpastej macka
2 ägg
Apelsinjuice
2 kiwi
Och 2 bit kladdkaka=)

Jag är riktigt mätt och belåten=)
Det snöar fortfarande, och jag undrar hur smart det är att jag Perra & Jonas ska till ikea i detta vädret =P
Dimma på den också!
Ja vi får väl se, ratten överlåter jag till en van lastbilsförare =P
För jag har ingen lust att köra längre än nödvändigt i detta vädret.
Får nog skotta infarten innan vi beger oss av=)

Jag tror jag ska hoppa i duschen strax och göra mig i ordning för dagen=)
Känns som en riktigt bra dag i dag=)
Känner mig på jätte bra humör=)









Kommentarer
Postat av: ana

duktig flicka som äter så bra frukost!!!

2010-12-16 @ 10:16:51
Postat av: Camilla

det är så kul att se bilder på hur du bor,är så nyfiken och längtar så tills man kan komma upp på besök =)

2010-12-16 @ 18:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0