Tydligen slut...



Hade tänkt göra lite smarrig kyckling wok i dag istället då jag inte orkade göra det i går utan gjorde korvstroganoff istället.
Men till min fasa upptäckte jag att förut när jag skulle ta fram några kycklingbröst filéer ut frysen att all kycklig var slut!!!!
Så jag ska kika vad jag kan göra för annat till middag i dag, Perra köper väl kyckling efter jobbet så jag kan laga wok en annan dag=)

Annars i dag, vaknade av mig själv 9.45 låg kvar i sängen till 10, sen masade jag mig upp men egentligen har jag inte gjort ett skvatt i dag.
Orka bara inte göra nånting i dag.
Satt och kolla igenom min bilddagbok, snodde lite gamla bilder därifrån och slänge upp på facebooken...

Nu ska jag elda i spisen nere på Punes gamla rum & i kamin på vårt rum =)
Få upp värmen lite=)
Är ju inte farligt kallt som tur e 18 grader på rummet i vart fall=)

jaja nu ska jag avlägsna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0