Glad alla hjärtans dag!




Ja då var helgen snart slut.
Vi får väl avsluta den snyggt =)
Har tagit fram köttfärs så ska göra hemma gjorda hamburrgare med pommes till!
Panacotta till efterrätt =)
Mumsigt!

Fredagen var inte så lugn som jag skrev med ett glas rödvin och chilla.
Kort efter inlägget så fråga Perra om vi skulle dra på för fest hos Danne & sedan krogen.
Jo vars varför inte jag hade ju redan börjat =P

Vi hade 15min på oss till bussen gick, så jag skyndade mig utav bara tusan att sminka mig & byta från myskläder till något bättre =P

Var klar på lite mer än 5min.
Sedan var Johanna så snäll och skjutsade oss till bussen.
Väl hemma hos Danne var Lars, Danne & Lotta, sen efter oss kom Klokar med.
Mycket trevligt!
Krogen var kul det med!

Kvällen/natten slutade mindre lyckligt, men men i det stora hela skit bra kväll.
 Lördag morgon vaknade jag, mer elelr mindre förbannad.
Det löste sig sedan, så jag Perra, Mats & Johanna, knödde ihop oss 4st på snöskotern som är byggd för 2 pers, men vi fick plats, men det var helt klart övervikt!!!
Men ja vi hade ju bestämt oss att möta upp Micke med familj på utsikts/grillplatsen.

Men att åka 2mil fram & tillbaka de tog oss ca 4timmar.
Resan dit var kul till större delen, mycket skratt och roliga kommentarer!
Skuggor som såg ut som tjockisar, geleklumpar eller barbapappor!

De sista 5km till utsikts/grillplatsen var pest och pina vi trodde aldrig vi skulle komma fram MEN det skulle vi göra tids nog dock när vi var ganska nära träffade vi på Micke med familje på sina skoters, dom avr på väg hem!
Haha!
Vi kom dit, alla åt grillad korv utan jag.
Fick ett äckligt bakis-illamående fast det gick över på 10 min men fortfarande ingen matlust hehe.
Vi fick nästan åka hemmåt med detsamma då skotern saknar lysen, så vi hade ju fått problem när mörkret föll.

Resan hem satt vi till mestadels under tystnad =P
Alla ville vi hem =P
Och vi kom hem utan att skotern havererade vilket vi trodde, med vår överlast och hur den började låta islutändan hehe.
Men den fungerar fortfarande så den har inte dött ännu.




(Lotta & jag hemma hos Danne)



(Lars & Klockar hos Danne)



(På våg till krogen)



(avslutar med en bild på mig & Klockar)


Bilder från i går.












Så snygga overaller hade vi!
Bilden e på Mats & Johanna =P
Jag & Perra såg likadana ut, grabbarna hade likadana overaller & vi tjejer hade likadana =P


Kommentarer
Postat av: Annika

E´de din lilla skitkamera som fångat den underbara naturen såååå fint????

Glad alla hjärtan på er!!

2010-02-14 @ 23:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0