God morgon!



Gick upp 6.30 som vanligt.
Känner mig riktigt pigg i dag.
Jag somnade väl strax innan 22.30 i går kväll.
Vaknade till en snabbis när Perra kom in på rummet.
Somnade om medans han var på nedervåningen.
Och vaknade till lite lite när han kröp till kojs.
Sedan somnade jag lika hårt igen, och sovit riktiggt gott i natt.

Nu har jag precis käkat en ägg & en leverpastej macka till frukost =)
Innan dess tog jag på mig och sminkade mig =)
Vet inte riktigt om det blir sammåka med andra sidan, ska nog skicka iväg sms till Marie & kolla =)

jaja nu ska jag pysa ner en snabbis med tallriken och fylla på min petflaska med "Lime vatten" =)

Just det dagens ögonskugga :




Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0