Lill lördag!


Jaha då var det redan onsdag.
Var några dagar sedan jag uppdaterade.
Men har itne haft något speciellt att skriva.
Har jag egentligen inte nu heller...

Gick hem från bussen innan, vilket resultera i att några av mina tår e cpiga, dom är, räda,svullna & ömma!
Jag fattar inte varför!!!!
Inte första gången dom beter sig så här!
Ger det inte med sig får det bli doktorn igen.

Utbildningen flyter på...
Och jag tycker fortfarande det är intressant.

Jag håller föresten på att testar alla mina ögonskuggor jag budade till mig från tradera nyligen.
I går vart det lila och i dag kör jag på rosa.
Finns flera nyanser av lila, flera nyanser av rosa, grönt,blått svart...
Det e riktigt kul faktiskt.
Här kommer en bild på dagens ögonskugga.
Orkade inte riktigt engagera mig i att det skulle bli skit bra, men ja jag såg okej ut i dag.




Snart e det dag att kika Top Model på tv´n.
Sedan i kväll blir det Efterlyst, funderar på att ta mig en liten glögg att värma mig med i kväll?
Jag måste få slut på min glögg, haha har nog 3 flaskor kvar =P

Hej hopp allt folk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt sminkat!

2010-02-25 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0